Ratinis traktorius Fendt 211 Vario V (Gen3)













Jei nusprendėte įsigyti technikos už stipriai žemesnę, nei vidutinė rinkos kainą, būtinai iš pradžių susisiekite su pardavėju. Sužinokite apie technikos savininką kiek įmanoma daugiau. Vienas iš sukčiavimo būdų – apsimesti įmonės atstovu. Kilus įtarimams užpildykite formą, kad mes galėtume įvertinti situaciją ir imtis reikiamų veiksmų.
Prieš apsisprendžiant ką nors įsigyti įdėmiai peržvelkite kelis pasiūlymus ir įvertinkite, kokia Jūsų pasirinktos technikos vidutinė rinkos pardavimo kaina. Jei Jums patikusio pasiūlymo kaina stipriai mažesnė, susimąstykite. Esminis kainos skirtumas gali reikšti paslėptus technikos defektus arba pardavėjo bandymą sukčiauti.
Nepirkite technikos, kurios kaina stipriai skiriasi nuo vidutinės rinkos kainos.
Nesutikite su abejotinais pasiūlymais keistis įranga ar iš anksto mokėti už ją. Kilus abejonėms nebijokite viską išsiaiškinti. Reikalaukite daugiau fotografijų ir technikos dokumentų, tikrinkite dokumentų autentiškumą, klauskite.
Tai dažniausiai pasitaikantys sukčiavimo atvejai. Nesąžiningi pardavėjai gali prašyti sumokėti avansą, kaip technikos įsigijimo „garantą“. Tokiu būdų sukčiautojai gali sukaupti nemažą pinigų sumą ir pradingti.
- Piniginių lėšų pervedimas į banko kortelę.
- Kilus abejonėms dėl pardavėjo, nedarykite avansinių mokėjimų be pinigų pervedimą patvirtinančių dokumentų.
- Piniginių lėšų pervedimas į „patikėtinio“ sąskaitą.
- Tokie prašymai iš karto kelia įtarimų, Jei tai Jūsų atvejis, greičiausiai susidūrėte su sukčiavimo atveju.
- Piniginių lėšų pervedimas į panašaus pavadinimo įmonės sąskaitą
- Būkite atidūs. Sukčiautojai, nežymiai pakeisdami įmonės pavadinimą, gali bandyti apsimesti gerai žinomų kompanijų atstovais. Nepervedinėkite pinigų, jei dėl įmonės kyla abejonių.
- Asmeninių rekvizitų pateikimas tikros kompanijos sąskaitoje
- Prieš darydami piniginį pervedimą įsitikinkite, kad sąskaitoje nurodyti rekvizitai yra teisingi ir priklauso nurodytai kompanijai.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys




















Standardausführung
Profi+ Setting2
Auspuff unten
Kraftstofftank 83 l
Standardlüfter
Abgasstufe V
40 km/h - Ausführung
MZW 540/540E/1000 U/min
Dreipunkt Kat.1 UL kurz ohne SK-Haken
SK-Fanghaken Kat. 2
Anhängeschiene SK kurz Kat.1
Neigungs- und Seitenverstellung hydr.
Frontkraftheber Kat. 1
Ringe Kat.2 1 Paar zu SK-Fanghaken Kat.2
Zusatzventile dw 1/1+1/2 Mi.rechts+ Heck
Zusatzventile dw 3/1 und 3/2 Mitte recht
Zusatzventil dw 1/3 Mi.rechts+ Heck UDK
Load sensing System mit Verstellpumpe
Hydr. Querverbindung
Zusatzventil dw 2/1 Mitte links + Heck U
Zusatzventil dw 2/2 Mitte links
Lackierung Nature Green/Felgen Terra Red
Wisch- und Wasch. hinten
Klimaautomatik
CAT4-Kabinenluftfiltration
Komfortsitz Stoffbezug luftgefedert
Terminal 12"
Kameraanschlüsse 2x digital
Gerätesteckdose
Lenkrad inkl. Drehgriff
Zusatzgeräte-Halterung
Rückspiegel
Zusatzbeleuchtung vorn
Arbeitsscheinwerfer A-Säule LED
Tagfahrlicht
Arbeitsscheinwerfer Dach hinten LED
Batterie-Trennschalter elektrisch
Infotainment Einzel-Mikrofon
Spurführung Basispaket
RTK NovAtel
Contour Assistant
Vorderachse breit
Vorderachsfederung
Geräteanbauplatte
DL - Beschaffungsanlage/2-Leitungsanl.
Anhängekupplung manuell
320/65R16 107D MI 20 6 9X16
440/65R24 128D MI VF 6 W13X24
1048 mm Spur vorn
957 mm Spur hinten
Bei Interesse an dieser Maschine oder Fragen zum technischen Zustand und zur Verfügbarkeit kontaktieren Sie mich bitte schriftlich oder telefonisch.
Interne Nummer: Fin:1582
Preis: auf Anfrage €
Type: 211 Vario V (Gen3)
Zustandsklasse: Besonders gut (Klasse 1)
Anzahl Arbeitsscheinwerfer vorne: 2
Anzahl Arbeitsscheinwerfer hinten: 2
Eigengewicht: 3099 kg
Außenbedienung Heckhydraulik
Powershuttle
hydraulisches Bremsventil
gefederte Vorderachse
Fronthydraulik
EHR
druckloser Rücklauf
Druckluftbremse
Außenbedienung Heckzapfwelle
Plattform: Kabine
Abgasstufe: Tier5
Anhängevorrichtung: manuell
Kreuzsteuerhebel: elektrisch
Oberlenker hinten: mechanisch
Getriebe: Stufenloses Getriebe
Zapfwellendrehzahl: 540/540E/1000
Lenksystem: RTK am Traktor Terminal
Aufladung: Turbolader mit Ladeluftkühlung